Qlima fiorentina 90S

Algemene info, tips of vragen betreffende pelletkachels vind je of stel je hier...
Plaats reactie
Chrisnele

Qlima fiorentina 90S

Bericht door Chrisnele » 17 jan 2018, 20:03

Beste,

ik overweeg de aankoop van een pelletkachel van het merk QLIMA type fiorentina 90S. Ik ga de kachel zelf installeren. Heeft iemand ervaring met dit merk?

Tjer1972

Re: Qlima fiorentina 90S

Bericht door Tjer1972 » 16 mar 2018, 10:10

Ik heb zelf een qlima Lindara 10 kW, gekocht in Brico plan iT tijdens een actie dat alles -25% was . Scheelde me bijna 500 euro in de aankoopprijs ! :!:
Zelf geplaatst , en in de verkoopsprijs zit een bezoek van de technieker inbegrepen, die de kachel nakijkt op goede installatie en werking, waardoor de garantieregeling actief wordt. Ook kijkt hij de afstelling even na.

Limoncello

Re: Qlima fiorentina 90S

Bericht door Limoncello » 11 dec 2018, 23:12

Tjer1972 schreef: 16 mar 2018, 10:10 Ik heb zelf een qlima Lindara 10 kW, gekocht in Brico plan iT tijdens een actie dat alles -25% was . Scheelde me bijna 500 euro in de aankoopprijs ! :!:
Zelf geplaatst , en in de verkoopsprijs zit een bezoek van de technieker inbegrepen, die de kachel nakijkt op goede installatie en werking, waardoor de garantieregeling actief wordt. Ook kijkt hij de afstelling even na.
Hallo,
Wij zijn nu ook op zoek naar een pelletkachel en deze Lindara staat ons wel aan. Wat zijn uw bevindingen sinds u deze hebt?

Plaats reactie

Terug naar “Algemene info en vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten