tips om goede pelletkachel te kopen!

Algemene info, tips of vragen betreffende pelletkachels vind je of stel je hier...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cosdep-benelux
Pellet-fan
Berichten: 91
Lid geworden op: 13 okt 2012, 10:48
Locatie: Balen Belgie
Contacteer:

tips om goede pelletkachel te kopen!

Bericht door cosdep-benelux » 17 nov 2017, 17:25

Ik heb wederom bijgeleerd, vandaag een klant in de winkel. Heeft me deze week 5 maal gebeld. diverse uren en zelfs op zondag.
Komt die vandaag in de winkel binnen, zegt die "ik heb u diverse malen gebeld en u nam steeds op, of u belde mij iets later terug. Dus nu kom ik nu de pelletkachel kopen, maar kan die vandaag nog geleverd worden?"

Dus ik .....als je de kleur kiest in voorraad en ik na de openingsuren mag komen , bv om 19.00u, dan is het nog mogelijk.
Na gesprek en afspraken (later in de week geplaatst, heeft nog wat voorraad gas op te branden), vertelde hij dat als hij iets koopt, en weet dat er problemen zijn in de sector (bron internet) diverse firma's op belt om te kijken of ze steeds opnemen. Hij heeft geen centrale verwarming en de pelletkachel zou de enige warmtebron zijn. En dan is het belangrijk dat je bereikbaar bent he Mario

Dus voor de dozenschuivers eruit te halen...gouden tip.
Bel naar de servicedienst op bepaalde uren en dagen. Neem men de telefoon op....is het al een goed begin! ;-)
Fabrikant van PRO pelletkachels, P elletkachel R obuust O ntworpen pelletkachels [/color]!
verbruik 2010 2150 kg , 2011 4500 kg , 2012 6000 kg , 2013 4400 kg
stroom van zonnepanelen

Plaats reactie

Terug naar “Algemene info en vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten