edelkamin hydropellet - geen pelletaanvoer

Plaats reactie
anet

edelkamin hydropellet - geen pelletaanvoer

Bericht door anet » 22 jan 2018, 14:41

In 2013 heb ik een Idropelletbox van edelkamin laten plaatsen. Na 5 jaar nog niet anders dan problemen gehad. In november viel de elektriciteit uit door deze kachel. Technieker laten komen en nieuwe printplaat moeten plaatsen (reeds de 4de !). Probleem bleek echter niet opgelost. Na 5 depannages (en 1 dag gewerkt) steeds opnieuw problemen met levering van de pellets...Technieker heeft diverse keren alles uit de kast gehaald om dit probleem op te lossen (nieuwe bekabeling, opnieuw bekabeling moeten herstellen, en opnieuw, ....) Vorige week dacht ik dat het probleem opgelost was aangezien de kachel toch 1 week brandde ipv 1 dag. Niet dus, opnieuw 'Block F1', geen aanvoer van pellets...Ben ten einde raad met deze kachel en heb al veel geluk gehad met een technieker die zijn geduld hierbij niet verloor maar bleef zoeken, maar tot op heden toch geen oplossing kon bieden ondanks zijn bekwaamheid en geduld...Gelukkig heb ik een buffersysteem op mazout (maar was hier niet op voorzien door de hedendaagse prijs en heb nu al twee keer 500 liter moeten tanken door alle problemen met de kachel).

Plaats reactie

Terug naar “Edilkamin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten