Groepsaankoop Badgerpellets 2024

Houtpellets op overschot? Goede prijzen gevonden in een folder of op een website? Groepsaankopen melden? Het kan hier...
Plaats reactie
Relax
Pellet-starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 sep 2012, 13:09
Locatie: Sint-Martens-Lierde
Contacteer:

Groepsaankoop Badgerpellets 2024

Bericht door Relax » 07 mei 2024, 19:48

De verkoper voor 2024 is opnieuw Rijnen N.V. geworden (vroeger Brandstoffen Rijnen).

Prijzen:
1 pallet: €329 (€5/zak)
2 tot 4 p: €322,50 (€4,96/zak)
5 tot 10 p: €315 (€4.85/zak)
11 tot 21 p: €312,50 (€4.80/zak)


Een pallet is 65 zakken van 15 kg. Geen statiegeld voor de palletten.
Levergebied gratis: provincies Oost- & West-Vlaanderen, Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg.

Ze beschikken over vrachtwagens met laadklep en elektrische pompwagen (transpallet), die enkel over verharde ondergrond kan rijden en ze brengen de pallets zo dicht mogelijk bij de door de klant gewenste plaats. Voor de moeilijk bereikbare klant kan er een rit met een bakwagen worden ingepland.

Alle leveringen gebeuren op werkdagen, dus van maandag tot en met vrijdag.
Jullie worden vooraf gecontacteerd door de verkoper voor afspraak omtrent levering. Op dat ogenblik kan ook een factuur worden gevraagd of iets gemeld worden. Dat kan niet via mij.

Betaling gebeurt bij levering aan de chauffeur, cash (dus géén bancontact of ecocheques) of kan gebeuren met overschrijving, voor of na levering. Betaalgegevens kunnen verkregen worden bij contactname voor de levering, dus geen andere betalingswijze mogelijk.

Bestellingen gebeuren via mail, dat maakt het makkelijker om de bestelling terug te vinden indien nodig. Mijn mail, zonder de spaties: dirk . huylebroeck @ telenet . be

Volgende gegevens dienen aan mij bezorgd te worden:
• Naam
• Voornaam
• Volledig adres
• GSM- of telefoonnummer
• Emailadres
• Hoeveelheid


Enkele vragen van mijn kant, aangezien er intussen meer dan 450 aangeschreven mailadressen, twee fora en diverse Facebookpagina’s zijn:
• Let er op dat u steeds alle vereiste gegevens doorgeeft. Ik moet vaak terug mailen omdat er essentiële zaken ontbreken.
• Als u een vraag heeft, lees dan aub nog eens bovenstaande informatie alvorens mij te mailen. Alles wat ik weet staat er in (vraag dus bvb geen bevestiging van een prijs voor 6 palletten of iets gelijkaardigs).
• Als jullie een oproep krijgen van een Nederlands nummer neem dan aub op. Ik krijg jaarlijks nogal wat telefoontjes van Rijnen omdat ze mensen niet kunnen bereiken, waarna blijkt dat deze het nummer niet vertrouwden en dus niet oppakten.


Afsluiting van de groepsaankoop is op 31/07/2024! Zet de datum in jullie agenda om niet te laat te komen voor aankoop (zoals elk jaar wel een tiental…).
Elke maand maak ik de bestellingen over, waarna de verkoper op basis van volle vrachtwagen zal uitleveren, dus wees geduldig, uw pellets komen eraan.

wittmann
Pellet-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 nov 2017, 19:11
Contacteer:

Re: Groepsaankoop Badgerpellets 2024

Bericht door wittmann » 08 mei 2024, 16:50

65 x 5 euro = 325 ;)

Relax
Pellet-starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 sep 2012, 13:09
Locatie: Sint-Martens-Lierde
Contacteer:

Re: Groepsaankoop Badgerpellets 2024

Bericht door Relax » 08 mei 2024, 16:58

Je hebt gelijk. Als je één pallet bestelt, kost het €5,061538461538462/zak :shock: :)

Plaats reactie

Terug naar “Houtpellets aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast