ENGIE Blue Premium DinPlus

HerC
Pellet-specialist
Berichten: 2162
Lid geworden op: 10 mei 2014, 17:01
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door HerC » 20 dec 2018, 22:21

@ Lazarus: Gelieve al jouw gegevens en foto's door te sturen naar groepsaankoop-pelletsforum@hotmail.com Ik stuur het dan naar de juiste persoon.

Lazarus
Pellet-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 okt 2018, 20:16
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door Lazarus » 21 dec 2018, 08:35

gedaan ondertussen, met linkje naar de andere foto's van de situatie

HerC
Pellet-specialist
Berichten: 2162
Lid geworden op: 10 mei 2014, 17:01
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door HerC » 21 dec 2018, 09:31

@ Lazarus: Ik heb het ontvangen, stuur het door en vraag om jouw te contacteren.

Mijn excuses voor het ongemak.
Moest ik het kunnen oplossen zou ik het zeker doen.

Philippe M

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door Philippe M » 30 dec 2018, 10:14

Goedemorgen,

Ik heb ook problemen met de pellets lijkt mij.
Er zitten allerlei splinters tussen de pellets. Dit is in zowat elke zak.
Hierbij foto van de splinters.
IMG_1705.JPG
Ik heb gezocht naar een productiedatum op de zak, maar die staat op geen enkele zak vermeld! Heb deze eind oktober dit jaar gekocht. Ik heb op een andere foto op dit forum gezien dat die onderaan moet staan, maar bij mij staat er nergens een datum... Mij lijkt dat al niet in regel?
IMG_1706.JPG
Zal alles ook doorsturen naar groepsaankoop-pelletsforum@hotmail.com.

Ik heb een Piazzetta P962 pelletkachel en ook enkele problemen bij het gebruik van de pellets. De pelletkachel geeft soms foutmeldingen en valt dan uit. Er vormt zich ook een 'koek' in de brandkorf.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

HerC
Pellet-specialist
Berichten: 2162
Lid geworden op: 10 mei 2014, 17:01
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door HerC » 30 dec 2018, 12:01

Productiedatum zou op de zakken moeten staan.
Als je ze bestelde via de groepsaankoop graag uw bestelgegevens ook doorsturen zodat ik dit kan overmaken.

HerC
Pellet-specialist
Berichten: 2162
Lid geworden op: 10 mei 2014, 17:01
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door HerC » 03 jan 2019, 19:49

Ere wie ere toekomt.

Hoe de mensen van Engie de enkele forumleden, die problemen kennen met hun pellets, persoonlijk bijstaan is ongezien.

Dikke merci aan de mensen van Engie voor deze inspanningen.

Pat63
Pellet-fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 14 feb 2018, 20:36
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door Pat63 » 07 jan 2019, 20:28

de problemen met deze pellets worden er niet beter op .
Ik moet mijn branderpot nu al 2 keer per dag reinigen,de bodem van mijn pot een korst van 1.5 cm ook de opening van gloeikaars zat dicht en dit na 9 uur brandtijd.
Nochtans mijn ruit en kachel zijn minder vuil

Pat63
Pellet-fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 14 feb 2018, 20:36
Contacteer:

Re: ENGIE Blue Premium DinPlus

Bericht door Pat63 » 05 mar 2019, 20:29

Heb toch beslist om de rest van deze pellets te verkopen , op het einde wou mijn kachel zelfs niet meer opstarten omdat de branderpot te vuil was en de opening van de ontstekingskaars was dichtgekoekt

Plaats reactie

Terug naar “Engie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten