Mike

Stel hier jezelf even voor! Jouw vraag, antwoord of bericht zet je nadien in de meest passende rubriek...
Plaats reactie
Mike

Mike

Bericht door Mike » 13 apr 2021, 20:12

Hallo iedereen,
Even voorstellen:

Ik ben Mike en grote fan van pallet inbouw kachels. Mijn vrouw en ik kochten ons te renoveren huis nu in Augustus 4j geleden. Al snel lieten we een Caminetti Montegrappa Evo11 plaatsen. Waar we over het algemeen tevreden over zijn. Nu enkele jaren later weet ik dat er stillere modellen op de markt zijn mr we houden het zoals het is.

We kregen van de dealer Plospan zakken en kochten eveneens meteen een pallet bij. Maar hier heb ik geen meer van gekocht. Na enkele uren zagen we de mooie vlam al nietmeer en zo kwam ik na wat snuffelen uit op Agricon.

Hier zeer tevreden over. De kachel brand alle dagen in herfst en winter en 1x per week kuisen is echt wel voldoende.

Nu denk ik dat ik niet de enige ben maar er lijkt een schaarste te zijn van Agricon en ben dus opzoek naar een goed alternatief dat betaalbaar is.

Zo kwam ik op dit forum terrecht.

Hopelijk vind in hier veel info en word mijn stilaan moedeloze zoektocht nr pellets wat ingevuld.

Plaats reactie

Terug naar “Welkom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten