Edilkamin Pellkamin 8 (sukkelt met vanalles en nog wat)

Plaats reactie
Pellkacht
Pellet-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2020, 20:19
Contacteer:

Edilkamin Pellkamin 8 (sukkelt met vanalles en nog wat)

Bericht door Pellkacht » 30 mar 2021, 19:01

Beste mensen,
Is er iemand die me de parameters van de Edilkamin Pellkamin 8 kan bezorgen.
Ik heb er geen ervaring mee hoe ik die moet wijzigen, maar zoals het nu al 3 jaar gaat kan het ook niet meer.
Momenteel gaat het nog menselijk en moet ik de kachel slechts 1 keer stoppen per dag (s' nachts brand de kachel niet)
om de overvolgestroomde vuurkorf te ledigen en te kuisen. Als het kouder is en de kachel brand op stand 2 of 3, moet ik dit
2 tot 3 keer per dag doen. Ook "Fermo Cochleo" was al een paar weken geleden, behalve deze morgen. Uitdoven op stand 1 of 2 is nu al weken geleden, geweldig!
Soit, ik kan bezig blijven, maar die kachel is absoluut onbetrouwbaar, wij durven ze ook niet laten branden als we lang de deur uit zijn, we hebben een paar keer gehad dat de pellets tot halfweg het deurvenster opgestapeld lagen.
De handelaar waar we ze kochten komt elke zomer de kachel onderhouden, maar slaagt er niet in om ze goed af te stellen.
Ze komen wel kijken als we ze bellen voor een probleem, maar het brengt allemaal maar heel even aarde aan de dijk.
Daarom zou ik zelf eens willen proberen of ik door de parameters te wijzigen het probleem niet kan oplossen terwijl het zich voor doet.

Alvast bedankt voor jullie raad!

Mvg,
Roland

Pellkacht
Pellet-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2020, 20:19
Contacteer:

Re: Edilkamin Pellkamin 8 (sukkelt met vanalles en nog wat)

Bericht door Pellkacht » 07 apr 2021, 16:44

Niemand dus? :cry:

JWK
Pellet-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2021, 13:15
Contacteer:

Re: Edilkamin Pellkamin 8 (sukkelt met vanalles en nog wat)

Bericht door JWK » 24 dec 2021, 16:41

Hallo,

Is het al gelukt om die parameters ergens vandaan te toveren?
Ben zelf op zoek naar die van de 12, maar die zullen wel aardig overeenkomstig zijn met die van de 8.

Plaats reactie

Terug naar “Edilkamin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten