Hey iedereen, hier ben ik weer.
Maandag is de installateur geweest en die kon het probleem niet oplossen en ging dus een technieker van Fero sturen ( zie
http://www.pelletsforum.be/viewtopic.ph ... 1660#p1638 ).
Hij had beloofd dat ik deze week telefoon ging krijgen van Fero. We zijn nu
vrijdag en ik heb nog altijd niets gehoord. Daarom had ik besloten om Fero eens zelf te bellen.
Ik kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die mij wist te vertellen dat er bij hun helemaal niets geweten is van mijn probleem, laat staan een afspraak geboekt. De dame heeft mij ook verteld dat ze geen service aanvragen van particulieren kunnen accepteren, tenzij de installateur mij weigert te helpen. Maar dan nog moet de baas van Fero de service goedkeuren.
Dus na veel vijven en zessen, werd er mij verteld dat de installateur een afspraak moet maken bij hun.
Dus ik, een beetje gepikeerd, bel naar de bureau van mijn installateur, om te vragen hoe het nu zit.
De bazin vertelde mij dat ze niet op de hoogte was van het hele gebeuren en dat ik maar (weeral) naar de technieker moet bellen. Ik heb het hele verhaal van de schouw dan ook maar eens tegen haar verteld, wat niet in goede aard viel. Ze vertelde mij dat de schouw conform is volgens MCZ (en dus niet te vergelijken is met andere merken [haar woorden] ) en als er iets mis met de schouw dat zij daar 10 jaar aansprakelijk voor is. Zo, beweerde zij ook dat ze niet "bricoleert'.
Verder beloofde de bazin mij dat ze contact met Fero ging opnemen om een afspraak te maken en dat Fero mij
VANDAAG nog gaat opbellen.
Hiervoor steekt ze haar hand in het vuur. Dus ik hoop voor mevrouw dat ze vuurvaste handschoenen heeft
Dus nu wacht ik op een telefoontje van Fero.
Wat vinden jullie nu van de situatie? word ik nu degelijk geholpen of niet? Ik vind alvast dat de na-service op geen kl*ten trekt!