Verbinden met WiFi mislukt

Jack Daniels
Pellet-fan
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 feb 2016, 01:11
Contacteer:

Re: Verbinden met WiFi mislukt

Bericht door Jack Daniels » 23 feb 2023, 13:30

El Torro schreef: 06 feb 2023, 20:03 Dat die het dan maar oplost en zijn dealerschap bevestigd.
Met kop en schouders de beste reactie in dit topic, zoniet de enige correcte reactie. TS heeft gegokt en verloren door online in NL te kopen bij een "officiële" dealer wegens het grote prijsverschil. Als het te mooi is om waar te zijn... TS moet de verkoper hierop aanspreken. Ik heb haar ook de optie ACM aangereikt. Het is aan TS om nu zelf enig initiatief te tonen.

Bobgraag
Pellet-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2023, 11:51
Contacteer:

Re: Verbinden met WiFi mislukt

Bericht door Bobgraag » 22 mar 2023, 12:01

Hai TS,

Zelf heb ik ook een MCZ ego Air up 2.0 hier staan.

Wifi besturing is inderdaad een uitdaging, het lijkt wel een bug van de maestro+ app.
Eerste keer verbinden heeft me een paar dagen gekost, waarbij ik steeds maar weer opnieuw geprobeerd heb om verbinding te krijgen, waarom het ineens wel lukte zou ik je helaas niet kunnen uitleggen.

Na een periode van afwezigheid (2wk stroom uitgezet hele huis) was de verbinding weer verdwenen.
Ook toen was het niet makkelijk om de wifi-verbinding tot stand te brengen. En helaas, ik weet ook niet hoe het uiteindelijk wel is gelukt.

Enige wat ik je kan meegeven is dat het begint om via Bluetooth verbinding te maken, en via deze verbinding een wifi verbinding tot stand te brengen (en blijven proberen!)

Succes

Plaats reactie

Terug naar “MCZ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten