Bericht
door Metserke1 » 08 feb 2021, 10:41
Hallo iedereen, ik ben Maurice en woon in Herent. Ik ben helemaal niet handig met de computer en maak dan ook regelmatig een foutje. Ik weet dus ook niet goed hoe ik hier mijn weg kan vinden. Ik heb 2 pelletkachels, eentje Vulcano waar ik zeer tevreden over ben. ik heb dan vorig jaar eentje bijgekocht op 2dehands, volledig nieuw maar te groot voor de vorige eigenaar. Nu het probleem is dat er nergens een merk op staat. Na veel opzoekingswerk denk ik dat het een Eldstad is. Ik kan nergens op het net een gebruiksaanwijzing terug vinden maar dat zal wel aan mij liggen. Ik kan deze kachel opstarten maar na 2 minuten valt ze uit. Zou iemand mij kunnen op weg helpen om ofwel een handleiding te vinden of misschien iemand die toevallig weet hoe ik dat kan oplossen. Het mag ook een technieker zijn die ze aan de praat zou krijgen. Ik hoop dat ik niks fout heb gedaan met deze vraag hier te stellen. Ik wil wel op voorhand iedereen bedanken die me zou kunnen verder helpen. Met vriendelijke groeten Maurice.